Limousine úspěšně zvládla operaci nádoru

27.11.2010 00:07

 Limuzínce jsem tak týden dva dozadu objevila bouličku na zádech u páteře. Že se na takových místech samičkám moc nádory nedělají a je to velká rváčka, věřila jsem, že jde o absces a bouličku jsem sledovala. Včera jsem se dozvěděla, že její sestřička byla operovaná s nádorem na zádech, ne moc pěkně vypadajícím ve středu, tak jsem Limousine objednala hned na dnes.

Operovala jí paní doktorka Víziová a vyndala jí malý nádůrek, o průměru asi centimetr a tvaru jako lentilka. Limousine se probrala v pořádku, má malilinkatou ranku na zádech a vypadá, že bude v pohodě. Večer už běhala s holkami, i když na noc jí nechám možná ještě oddělenou. Jestli byl zhoubný nebo maligní jsme nezkoumali, pravděpodobně se to dozvíme. Buď se vrátí, nebo ne.

Limousine teď vypadá takto

a nádor vypadal takto